虹の宝物

Lyrics Collection

Golden Wrap

KANJI
幻想が散ってく
薔薇の庭は とても静か
あなたが 望んでた
金の髪が 風に揺れる

打ち砕くと誓う 強いその眼を
私には向けないまま
優しい声の 後姿
なぜか 寂しくて

私の金の 細い鎖が
あなたの足 縛られたら
「行かなくていい」
それが言えない私を
誰も 語らないで

幻想を砕いた
魔女の裁判(うたげ) 誰もいない
私が 望んでた
赤い髪は もう揺れない

「ごめんね」とかすれる声でつぶやき
私は身体あずける
押しのけようと 上がらない腕
なぜか 悲しくて

私の金の 細い剣が
あなたの息 奪えたら
「逝かなくていい」
それが言えない私を
誰も 語らないで

赤い脆い言葉(やいば)
私の胸に残したまま
けどもういらないの

私の金の 細い髪にも
あなたの指 触れなくて
「愛して欲しい」
それが言えない私を
誰も 語らないで

幻想でいい
抱きしめていて

ENGLISH

The garden of roses
Where the illusion shattered becomes extremely quiet
The golden hair
That you wished for sways in the wind

Because your strong eyes vowed to crush me,
I was unable to turn away
Why is it that the back belonging to the kind voice
Is so lonely?

If my fine golden chains
Are binded to your feet,
"It's alright even if you don't leave"
No one would tell of the me
Who was unable to say that

The witches' trial
Which broke the illusion has no one in it
The red hair
That I wished for no longer sways

"I'm sorry," muttering with a cracking voice,
I leaned my body on you
Why is it that the empty arms that's trying to brush things aside
Is so sad?

If my fine golden sword
Steals away your breath,
"It's alright even if you don't die"
No one would tell of the me
Who was unable to say that

Those fragile red words (blades)
Continue to be left in my heart
But now I no longer need them

Even my golden hair
Is unable to touch your finger
"I want you to love me"
No one would tell of the me
Who was unable to say that

It's alright even if it's an illusion
I want you to embrace me
Lyrics | Comments:0 | Trackbacks:0 |
<<BLOOD on FIRE | HOME | 三日月クロスゲーム>>

Comments

Post a comment















Only the blog author may view the comment.

Trackbacks

| HOME |