虹の宝物

Lyrics Collection

三日月クロスゲーム

KANJI
何も聞かないで 何も言わないで
私の中の開かれぬ箱
青い鳥を探しに行くの
私の心をほどかないでよ

走り抜ける星屑の影
瞳濡らす潮風
私の一番大切なもの
取り戻すって誓ったのに

迷い始めた幻想(あの世)と現実(この世)
魔法にかかったのは私の方
手を握らないで 肩を抱かないで
頬に触れないで 期待しないわ

揺さぶられる思考ノイズ
あなたなんて邪魔なの
過去の呪縛 未来の行き先
不機嫌なふり 二律背反

ずっと愛してたお兄ちゃん
あなたを選べない日が来るの?

私を連れて走り去って
正しい答えはどこなの?
傾きつつある危ういパワーバランス
目醒めたのはあなたのせいよ

ENGLISH

Don't listen to anything, don't say anything;
This closed box inside of me
I proceeded in order to find the blue bird,
But my heart doesn't loosen

The shadow of stardust that runs
The sea breeze which causes my eyes to water
Even though I had already vowed to retrieve
That which is most precious to me

The illusion (that world) and reality (this world) which I started to get lost in
That which was caught in magic was my direction
Don't hold my hand, don't embrace my shoulders,
Don't touch my cheek, as I don't expect anything

The noise of the shaken thoughts
Why are you being a hindrance?
The curse of the past and the destination of the future
Are an unpleasurable antinomy

The onii-chan whom I always loved;
Is there a day where you would be unable to choose?

Take me and run
Just where is the correct answer?
It's your fault that the inclining
Hazardous power balance awakened
Lyrics | Comments:0 | Trackbacks:0 |
<<Golden Wrap | HOME | デウス・エクス・マキナ>>

Comments

Post a comment















Only the blog author may view the comment.

Trackbacks

| HOME |